OCD-Nyitott tananyagfejlesztés

OCD – Nyitott Tananyagfejlesztés

“A négy éves időtartamú kutatás eredményeként egy olyan új szakmódszertani tananyag-fejlesztési modell kialakítása és gyakorlati bevezetése valósítható meg, melyben nyitott – aktív tanári közreműködéssel – rendszerű, hallgatói/tanári aktivitások keretében formálódó (OCD) nyitott tananyag-fejlesztés és eljárások gyakorlati alkalmazása a cél.”

Iskolai koordinátor : Kincses Ferenc szaktanár

http://www.ocd.bme.hu/

https://mta.hu/tantargy-pedagogiai-kutatasi-program/mta-bme-nyitott-tananyagfejlesztes-kutatocsoport-107079

https://mta.hu/tantargy-pedagogiai-kutatasi-program/az-mta-tantargy-pedagogiai-kutatasi-programban-reszt-vevo-kivalo-munkat-vegzo-pedagogusok-elismerese-110475

https://mta.hu/tantargy-pedagogiai-kutatasi-program/az-elbeszelt-tortenelemtol-a-repulo-iskolaig-dijaztak-az-mta-tantargy-pedagogiai-programban-reszt-vevo-legkiemelkedobb-pedagogusokat-110813

 

 

 

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.